VI VOKSER OG SØKER SALGS- OG EKSPORTSJEF

Thermo-Floor AS ble etablert i 1992. Bedriften har 20 dyktige og erfarne medarbeidere. Hovedkontoret er på Gjøvik og vi har et salgskontor i Sverige. Vi har en formidabel vekst og er i ferd med å få et internasjonalt gjennombrudd med flere av våre egenutviklede produkter. Vi har et stort utvalg av produkter innenfor gulvvarme, styringssystemer og moderne smarthus-teknologi. Våre kunder i Norge er primært elektroinstallatører, men vi selger også til industrien og distributører. I utlandet har vi et stort potensial mot distributører med vår egenutviklede produkt-portefølje.

 Vi ønsker å styrke oss på leder- og salgssiden. Du skal lede vår salgsavdeling med 8 motiverte medarbeidere. Du får overordnet ansvar for salg av våre merkevarer og produkter mot eksisterende og nye kunder i inn- og utland.

 Vi har gode styringssystemer og er sertifisert etter ISO 9001, ISO 14001 og Miljøfyrtårn. Bedriften har meget god økonomi. Vårt arbeidsmiljø er preget av fokus på resultater, frihet og ansvarsfølelse i alle ledd, mye humor og stor takhøyde.

 Vi ønsker oss en energisk og dyktig salgs- og eksportsjef. Du har internasjonal erfaring, du brenner for salg, har god teknisk forståelse og motiveres av å få frem det beste i andre. Er dette deg ønsker vi at du sender oss en kortfattet søknad med CV til marked@thermo-floor.no

For fullstendig utlysning se FINN-kode: 113801484 eller facebookside. Dersom spørsmål, ta kontakt med Daglig leder Pål Forberg (959 87 777) eller Styreleder/rådgiver Ola Limoseth (913 68 635) hos Altero Utvikling AS.

 Søknadsfrist: 1/3-2018.

 

Ansvarsområder

  • Lede og utvikle salgsarbeidet mot norske og utenlandske kunder.
  • Utvikle salgsstrategier og planer for å nå disse.
  • Nettverks- og alliansebygging gjennom å være operativ ute i markedene.
  • Direkte salg mot utenlandske kunder.
  • Budsjett- og resultatansvar med fokus på markedsandeler og lønnsomhet.
  • Kontraktsforhandlinger sammen med Daglig leder og Key Account Manager.
  • Personalansvar for salgsavdelingen. 

Personlige egenskaper

  • En «spillende trener» som motiverer, engasjerer og involverer.
  • Tillitsskapende og med gode evner til å bygge relasjoner.
  • Resultat- og løsningsorientert.
  • Selvstendig og med en strukturert arbeidsform. 
  • Uformell i det daglige, formell og representativ når dette trengs.
  • Gode kommunikasjonsevner. 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant utdanning, fortrinnsvis på høyskolenivå. Manglende formell utdanning kan oppveies av relevant erfaring.
  • Salgserfaring og resultater fra nasjonalt og internasjonalt salg.
  • God teknisk forståelse.
  • Behersker norsk og engelsk flytende, skriftlig og muntlig.
  • Gode IT-kunnskaper.

Vi tilbyr

  • Mulighet til påvirkning og utvikling - en spennende jobb i en solid bedrift i stor vekst.
  • Ansvar både for vår internasjonale satsning og videreutvikling av det norske markedet.
  • En fremoverlent og offensiv bedrift, med korte beslutningsveier.
  • Spennende og moderne produkter med et stort salgspotensial.
  • Et inkluderende og uformelt arbeidsmiljø bestående av gode kollegaer.
  • Gode støttesystemer for salg, markedsføring, logistikk.

Stillingen er nyopprettet og rapporterer til Daglig leder.

Arbeidssted er på Gjøvik.