Vareretur for bedrifter

Betingelser ved retur:

For at retur av varer skal kunne gjennomføres raskt, effektivt og korrekt ber vi deg som kunde merke deg følgende punkter:

Avtal alltid retur av varer med Thermo-Floor på forhånd. Returen bør skje innen rimelig tid etter at returen er avtalt med Thermo-Floor.
Har du varer som du ønsker å returnere til Thermo-Floor AS, trykk her:

 

Jeg vil returnere en vare


Du får tilsendt saksnummer og svar fra Thermo-Floor innen kort tid.

  • Returskjema skal alltid følge varen. Rubrikkene med informasjon om kunde, ordrenummer, returårsak osv. må fylles ut.
  • Varen må returneres i original stand/emballasje og være forsvarlig pakket for transport.
  • Last ned returskjema. Returskjemaet sendes sammen med varen i retur.  Varer som returneres uten utfylt returskjema og uten årsak til retur blir ikke godtatt. Merk returskjemaet med saksnummeret du har fått.

Retur godtas ikke hvis:

  • Varer som returneres uten utfylt returskjema og uten årsak til retur blir ikke kreditert. Merk returskjemaet med saksnummeret du har fått.
  • Varen er påført skade hos kunde eller under returtransport.
  • Varen er fakturert for mer enn et år siden.
  • Produktet er spesialbestilt.

Returkostnader:

  • Varer feilsendt av Thermo-Floor AS - 100% kreditt av fakturabeløp.
  • Ved retur av varer som ikke skyldes feil fra Thermo-Floors side (og ikke annet er avtalt) dekkes fraktkostnader og forsikring av sender.
  • Ved retur av varer i ubrutt originalemballasje forbeholder vi oss retten til å belaste kunden med returomkostninger tilsvarende 10% av fakturabeløp, dog minimum kr. 100,-.
  • For ikke avtalt retur belastes returomkostninger med min. 20% etter kontrollregning.
Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.